23 Mart 2010 Salı

Hadron Çarpıştırıcısı vs Yecüc - Mecücler


Ntvmsnbc'nin Hadron Çarpıştırıcısı'nda yapılacak yeni bir deneyle ilgili verdiği habere dair yazılan okuyucu yorumunu, noktasına-virgülüne dokunmadan sizlere ulaştırmanın haklı gururu ve mutluluğu içindeyim canlarım. May the force be with us.

NTVMSNBC:
Büyük patlamaya 1 hafta kaldı

CERN'deki Büyük Hadron Çarpıştırıcısı'nda proton parçacıkları 3.5 trilyon elektronvoltluk enerjiyle çarpıştırılacak.


Yorum yazabilen, bildiğin oksijen falan tüketen bir insan:
23 Mart 2010, Salı 15:45 Birol Merdaneci (40) - Adana

Semada oluşacak karadeliklerden yecüc ve mecüclerin istilası vuku bulursa bakalım ne yapacaksınız parçasının peşine düştüğünüz Allah size merhamet göstermez ahirette ben size diyorum burdan benim tek temennim müminlere dokunmaz onlar diye umud ediyorum
Editation of LOL:
23 Mart 2010, Salı 17:00 Fred Feed - Unknown Region
Birol Bey, tedavi masraflarınızı üstleniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder